کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

ويا: حضور در ترکيب اصلي بارسا کار سختي است
Get Adobe Flash player

 

ويا: حضور در ترکيب اصلي بارسا کار سختي است


مهاجم بارسلونا پس از بهبودي شکستگي پايش به دنبال حضور در ترکيب اصلي بارسلونا است و آن را کار سختي مي‌داند.


 

    داويد ويا که فصل گذشته به دليل شکستگي پا مدت زيادي از ميادين دور بود، بهبودي خود را بازيافته و تا رسيدن به آمادگي کامل راهي طولاني در پيش دارد.


وي شب گذشته در پيروزي 3 بر صفر بارسلونا مقابل آلاوس در رقابت‌هاي کوپا دل‌ري در ترکيب اصلي حاضر بود و يک بار گلزني کرد تا تعداد گل‌هاي اين فصل خود را به عدد 5 برساند.


به گزارش فارس، بازيکن 30 ساله بارسلونا در اين باره اظهار داشت: من هم مثل هر بازيکني مي‌خواهم تا جايي که مي‌شود، بازي کنم.


وي افزود: در بهترين باشگاه دنيا بازي مي‌کنم و رقابت براي پيدا کردن زمان بازي در تيم بسيار مشکل است. بازي‌هاي زيادي انجام داده‌ايم و مسابقات فراواني هم باقي مانده است. مربي به حضور من در ترکيب تمايل دارد و شنبه بازي ديگري در پيش داريم.


داويد ويا خاطرنشان کرد: از عملکردم مقابل آلاوس رضايت دارم. در حال رسيدن به آمادگي کامل هستم که اين برايم بسيار خوب است. در زمين احساس خوبي دارم.


بارسلونا شنبه شب در رقابت‌هاي لاليگا ميزبان سلتاويگو است.


 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 214322
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate