کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

رای مسی برای توپ طلا
Get Adobe Flash player

راي مسي براي توپ طلا


ستاره آرژآنتيني بارسا در گفتگو با مجله فرانس فوتبال، از بازيکناني که مي خواهد براي توپ طلاي2012 به آنها راي بدهد پرده برداشت



 

   ليونل مسي ستاره آرژآنتيني باشگاه بارسلونا در گفتگو با مجله معتبر فرانس فوتبال اعلام کرد که براي انتخاب برنده توپ طلاي سال 2012 و به عنوان کاپيتان تيم ملي آرژانتين به چه کساني راي خواهد داد.

 مسي در صحبت هايي دراين باره گفته:«نمي دانم که چه کساني در ليست هستند.من به چابي، اندرس و بدون شک به يکي از هموطنانم راي مي ده.»

 به گزارش گل، بعد از انتشار ليست 23 نامزدنهايي دريافت توپ طلاي سال 2012 مشخص شد که تنها آرژانتيني موجود در اين ليست، سرخيو آگوئرو است. بنابراين کاپيتان البي سلسته آرايش را به نام چابي ارناندس، آندرس اينيستا وسرخيو آگوئرو خواهد نوشت.


 مسي درمورد توپ طلا گفت:«توپ طلا آنقدر مهم است که زياد صحبت کردن درموردش بي معناست. هرچند که امسال بحث دراين مورد به مراتب بيشتر از سالهاي قبل است. از قبل از اينکه رقابت هاي اين فصل شروع شود، صحبت ها دراين باره آغاز شده بود.»

 او که برنده توپ طلا در سه دوره پيشين است،در صحبت هايي به اين نکته اشاره کرده که برايش مهم نيست که امسال و سال بعد توپ طلا را نبرد و درعوض درسال 2014 (درسالي که جام جهاني برگزار مي شود) به اين جايزه برسد. مسي گفت:« 2014 سال برگزاري جام جهاني است. خب اگر در آن سال توپ طلا را ببرم به آن معناست که آرژآنتين قهرمان دنياست. من حاضرم امضا بدهم که در دوسال آينده توپ طلا را نگيرم ولي آرژانتين درسال2014 قهرمان دنيا شده و درآن سال به توپ طلا برسم. قهرماني در دنيا آرزويي است که هنوز به آن نرسيده ام.»

 مسي درادامه به تمجيد از کاسياس پرداخت و گفت:« من کاسياس را هم فراموش نکرده ام. از نظر من هيچ مانعي نيست که برنده توپ طلا يک دروازه بان باشد. اين طور نيست که او  چون دروازه بان است، نبايد اين جايزه را ببرد. او بازيکن واقعا مهمي است. يکي از بهترين دروازه بانان دنياست؛ شايد بهترين دروازه بان دنيا باشد.»

 


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 214251
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate