کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

بارسا و منچستريونايتد؛ يک پيروزي تا مرحله حذفي
Get Adobe Flash player

بارسا و منچستريونايتد؛ يک پيروزي تا مرحله حذفي


بارسلونا، منچستريونايتد، پورتو و مالاگا با پيروزي در ديدارهاي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه مي توانند جواز حضور در مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.


 

  اين چهار تيم تمام سه مسابقه اول خود را با پيروزي شروع کرده اند و در صورت کسب چهارمين پيروزي جزو 16 تيم راه يافته به مرحله بعد قرار خواهند گرفت.


شالکه، بوروسيا دورتموند و شاختار دونتسک با پيروزي مي توانند گام هاي بلندي به سوي صعود بردارند، اما چلسي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا، منچستر سيتي و يوونتوس تحت فشار زيادي هستند.


آرسن ونگر سرمربي آرسنال گفت ليگ قهرمانان به مرحله مهمي رسيده و نمي توانيم بيش از اين اشتباه کنيم. ما روز سه شنبه با باور به کسب نتيجه با شاختار به ميدان مي رويم.


آرسنال بعد از دو پيروزي مقابل مونت پليه و المپياکوس در گروه بي ، دو هفته پيش در خانه متحمل شکست مقابل شالکه شد. آرسنال با يک امتياز کمتر از شالکه در رده دوم گروه است. المپياکوس و مونت پليه در رده هاي بعدي قرار دارند.


به گزارش ايرنا و به نقل از خبرگزاري رويترز، منچستريونايتد که بدون ارايه بازي خيلي خوب، سه ديدار اول گروه اچ را با پيروزي شروع کرده ،‌روز چهارشنبه مقابل براگا پرتغال بازي مي کند. منچستريونايتد که با شکست آرسنال در صدر جدول ليگ برتر انگليس قرار گرفت با روحيه خوبي اين ديدار را برگزار مي کند.


براگا دو هفته پيش در اولدترافورد متحمل شکست سه بر دو مقابل منچستريونايتد شد، اما سرمربي اين تيم معتقد است اين بار مي توانند کل سه امتياز بازي را کسب کنند.


بارسلونا روز چهارشنبه با غلبه بر سلتيک مي تواند موقعيت خود را بين 16 تيم نهايي تضمين کند. همين موضوع نيز در مورد پورتو که روز سه شنبه مقابل دينامو کي اف به ميدان مي رود صدق مي کند. مالاگا براي صعود نياز به پيروزي در ديدار روز سه شنبه مقابل آث ميلان دارد. ميلان از 27 ديدار گذشته خود در ليگ قهرمانان فقط شش پيروزي داشته است.


چلسي که براي دفاع از عنوان قهرماني با يک برد، يک تساوي و يک شکست شروعي معمولي داشته نمي تواند شکست ديگري را در خانه مقابل شاختار در روز چهارشنبه تجربه کند. شاختار با پيروزي در ديدار دو هفته پيش در اوکراين با هفت امتياز صدرنشين گروه يي شد. چلسي با سه امتياز کمتر در رده بعدي و يوونتوس و تيم دانمارکي نوردسيالاند در مکانهاي بعد هستند.


چلسي از زمان شکست در خانه مقابل بارسلونا در مرحله حذفي رقابتهاي سال 2006 تاکنون، در استمفورد بريج فقط دو شکست از بين 34 بازي ليگ قهرمانان خود داشته است، اما نوار شش پيروزي متوالي اين تيم با تساوي دو بر دو مقابل يوونتوس در ماه سپتامبر قطع شد.


يوونتوس رکورد 9 پيروزي متوالي را در رقابتهاي اروپايي داشته است ، ولي اين تيم هم نوار چهل و نهمين بازي بدون شکستش در رقابت هاي سري آ بعد از باخت مقابل اينترميلان پاره شد. يوونتوس روز چهارشنبه مقابل نوردسيالاند بازي مي کند. سرمربي اين تيم با وجود قدرت بيشتر يوونتوس معتقد است بعد از تساوي دو هفته پيش مقابل حريف ايتاليايي در خانه، هنوز شانس راه يابي به مرحله بعد را دارند.


منچسترسيتي در گروه دي تاکنون فقط يک امتياز بدست آورده است. دورتموند با هفت امتياز در صدر گروه است، رئال مادريد با شش امتياز و آژاکس آمستردام با سه امتياز در مکانهاي بعدي ايستاده اند. آژاکس دو هفته پيش در آمستردام با نتيجه سه بر يک بر منچسترسيتي غلبه کرد و تيم هلندي با اميد به تکرار اين پيروزي روز سه شنبه به منچستر مي رود.


در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا ،‌ در گروه آ، دينامو کي يف ميزبان پورتو است و دينامو زاگرب در پاريس با پاري سن ژرمن به ميدان مي رود.


در گروه بي ، شالکه ميزبان آرسنال است و المپياکوس ميزبان مونت پليه است.


در گروه سي، اندرلشت با زنيت روبرو مي شود و ميلان مقابل مالاگا قرار مي گيرد.


در گروه دي، منچستر سيتي و آژاکس در ورزشگاه اتحاد بازي مي کنند و رئال مادريد در سانتياگو برنابئو ميزبان دورتموند است.


در گروه يي نوردسيالاند با يوونتوس در تورين ديدار مي کند و چلسي در استمفورد بريج ميزبان شاختار دونتسک است.


در گروه اف ، والنسيا با باته به ميدان مي رود. بايرن در مونيخ ميزبان لوسک است.


در گروه جي بنفيکا با اسپارتاک مسکو و سلتيک با بارسلونا به ميدان مي روند.


در گروه اچ گالاتاسراي با کلوج، براگا با منچستر يونايتد بازي خواهند کرد.


 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 214340
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate