کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

Get Adobe Flash player

 

 
اس ام اس های بارسایی



تو الكلسیكو كه خرابتر از رئال نداریم ؛‌ رئالتم رفیق!


 
از دست بارسا شكست باید بخوری / دائم گل نا گذیر باید بخوری / صد دفعه گفتم قهرمانی كار تو نیست / كیریس تو هنوز شیر باید بخوری !


اتل متل نیوكمپ / روی رئال شده كم / الكلسیكو نزدیكه / كار مسی هتریكه
 
 
نظر یادت نره دوست بارساییم...
 
 
چنین است آیین بارسا مرنج / گهی شش گل زنند گهی پنج پنج

 
 
تادنیا دنیاست رئال نوکربارساست/ مسی آقای گلهاست/ ویا خوشگل وزیباست/ ژاوی سلطان پاسهاست / پویول عند دفاهاست/ اینا تو تیم بارساست/ بارسا فراتر از یه باشگاست/ جوزپ عزیزدل ماست/ مورینیو توحسرت5تاست/ کریس خاک پای ماست/ رئال تیم احمقاست/ قهرمانی توهم اوناست شفاشون ارزوی ماست!!

 شعر جدید یاس برای رئال ها:
از چی بگم؟
شاید رئالُ دوس داری
قصه ی همون رئال پنج تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان رئالُ و باخت دیشب
که نشستن تو سانتیاگو و با افسوس کاشکی
یه مسی جای رونالدوی مغرور داشتیم
مسی موقعیت ساخت و رئالُ گُر گرفت
اتشی که کل سانتیاگو رو مثله گرگ گرفت
یه رئالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
این رئالی ها واسه نیوکمپ چطور برنامه بریزن


گروه سرود آبی اناری پوشان تقدیم میکند...
عشق یعنی یه داوید/که گل میزنه به رئال مادرید
عشق یعنی یه مسی/که رئال رو کرده آسی
عشق یعنی الکسیس/نمونش توی دنیا نیس
عشق یعنی یه دنی/که غم نداره واسه اون معنی
عشق یعنی یه پدرو/که هست،همیشه پیشرو
عشق یعنی یه فابی/با لباس قرمزو آبی
عشق یعنی یه پپ جون/که هسته همیشه جوون
خب رئالیها عصبانی نشید،حقیقت تلخه...

 
حکایت........
روزی پسری نزد پدر رفت واینگونه سخن گفت:
پدرم!راهی نشانم بده/مرا از چاه جهل نجاتم بده
تو مرا آگاه ساز/تو بکن این گره را بر من باز
پرسش این است که در نزد شما/بهترین تیم کیه در اسپانیا؟
اسم آن تیم را بر من،تو بگو!/که نخواهم شوم من،بی آبرو!
پدر لبخندی زد و چنین ادامه داد:
پسرم تو خود دانی آن کیست!/آنکه نامش درهیچ جا پنهان نیست!
تا بارسلون باشد و کاتالان/آنان که هستند آبی اناری پوشان
در هیچ جای جهان هیچ تیمی/نشود برای آنها رقیبی
من که خود،طرفدار آنها هستم/عاشق مسی و ویا هستم!
به تو گویم تا حجت تمام کنم/حق پدری را بر تو ادا کنم!
مکن این سخنانم را فراموش/روزی که شمع وجودم گشت خاموش
تو هم بگو اینها را  بر پسرت/ تا که از تو کنند،نیک خبرت!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 214285
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate