کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

بارسا مهم تر از رکورد گرد مولر است
Get Adobe Flash player

مسي: بارسا مهمتر از رکورد گرد مولر است


مسي در بازي سه شنبه شب تيمش مقابل اسپارتاک مسکو دو گل از 3 گل تيمش را به ثمر رساندتا تعداد گلهاي امسالش به عدد80 رسيده وفقط 5گل ديگر تارکورد گردمولر فاصله داشته باشد.



 

   ليونل مسي ستاره آرژآنتيني بارسلونا درديدار سه شنبه شب اين تيم مقابل اسپارتاک مسکو در دور پنجم از رقابت هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا خوش درخشيد و با نتيجه 0-3 به پيروزي رسيد.مسي دو گل از اين سه گل را به ثمر رساند تا تعداد گلهايش در سال 2012 به عدد80 رسيده و فقط 5 گل ديگر تا رکورد گرد مولر فاصله داشته باشد.

 گرد مولر آلماني در سال 1972 و در طول يک سال 365 روزه موفق شده بود تا در تمامي تورنمنت ها 85 گل به ثمر رساند و حالا مسي در 5 قدمي اوست.

 علاوه بر اين، مسي تا به اينجاي حضورش در تاريخ رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا 56 گل زده و با رکورد رون فان نيستلروي برابري مي کند و صدرنشين جدول برترين گلزنان تاريخ ليگ قهرمانان اروپا رائول است که در اين رقابت ها 71 گل زده است.


به گزارش گل، درپايان اين بازي مسي آرژانتيني در صحبت هايي به اين نکته اشاره کرد که براي او مهم برد بارساست و نه پشت سرگذاشتن رکورد اسطوره آلماني. او در پايان اين بازي به خبرنگاران گفت:« نمي توانستيم اجازه دهيم که اتفاقي که در سلتيک رخ داده بود تکرار شود. ما مي دانستيم که بايد از همان ابتداي بازي قدرتمندانه بازي کنيم. چون هميشه بازيهاي خارج از خانه در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا سخت است؛ به ويژه اينکه در چنين زميني باشد.»

 مسي از اينکه تيمش دراين بازي گلي را دريافت نکرد نيز خوشحال بود:« قطعا اين نکته اي است که به همه قوت مي دهد. مخصوصا وقتي که در بازيهاي اخير تيممان گلهاي زيادي مي خورديم.»

 مسي دربخش پاياني صحبت هايش به اين نکته اشاره کرد که با وجود فاصله کمي که با رکورد گرد مولر که دارد، براي شکستن رکورد او لحظه شماري نمي کند:« مهم اين است که ما در بازي 3شنبه به پيروزي رسيديم و دراکثر دقايق بازي توپ را دراختيار داشتيم. برد بارسا مهمتر از شکستن رکورد گردمولر است.»

 


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 384
بازدید کل : 214324
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate