کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

داني آلوس و داويد ويا در آستانه جدايي از بارسا
Get Adobe Flash player

داني آلوس و داويد ويا در آستانه جدايي از بارسا


تا کمتر از يک سال پيش ويا و آلوس بازيکنان ثابت تيم کاتالان بودند،اما نيمکت نشيني هاي پي در پي باعث شده تا آنها به فکر بازبيني آينده شان بيفتند.





    اين طور به نظر مي رسد که آينده داويدويا و داني آلوس در جايي غيراز نوکمپ خواهد بود.هر دوي اين بازيکنان جايگاهشان درترکيب اصلي بارسا را از دست داده اند واين درحالي است که تاکمتر از يک سال پيش آنها بازيکنان ثابت تيم کاتالان بوده اند. همين شرايط باعث شده تا آنها به فکر بازبيني آينده شان بيفتند. شرايط ممکن است تا پايان فصل تغيير کند ولي درحال حاضر ويا وآلوس در حال بازبيني تصميماتشان هستند.

 به گزارش گل، گويا داويد ويا بعد از بازگشت از روزهاي سخت مصدوميت نتوانسته ويلانووا را براي حضور درترکيب اصلي تيم متقاعد کند واخيرا تنها در بازيهاي کم اهميت تر بارسا به ميدان مي رود. البته اين رقابت فشرده تنها مربوط به خط حمله بارسا نيست و درخط مياني هم چنين مشکلاتي را ايجاد کرده. روزهاي خوب سسک باعث شده تا اينيستا درپست تخصصي ويا بازي کند. از سوي ديگر داني آلوس هم اين روزها ديگرمدافع راست ثابت بارسا نيست و او هم مثل ويا يا در بازي هاي کم اهميت به ميدان مي رود ومعمولا هم خيلي کم به بازي گرفته مي شود. مونتويا پرقدرت عمل کرده و آدريانو هم جاي آلوس را پرکرده و مدافع برزيلي هم از اين شرايط خسته شده است. اين درحالي است که آدريانو شرايط فيزيکي ايده آلي دارد و در بازي هاي تدافعي وتهاجمي فوق العاده ظاهر مي شود.


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 214293
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate