کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

اینیستا :نباید خودمان را دست بیندازیم
Get Adobe Flash player

 

اينيستا: نبايد خودمان را دست بيندازيم


هافبک بارسلونا معتقد است نبايد خود را با فاصله‌اي که در لاليگا با مدافع عنوان قهرماني دارند، دست بياندازند.


 

آندرس اينيستا در خصوص وضعيت آمادگي خود گفت: هنوز در بازي‌هاي ملي با اسپانيا 90 دقيقه کامل بازي نکردم، اما در شرايط عالي به سر مي‌برم. احساس خوبي دارم و مصدوميت را پشت سر گذاشتم. بازي مقابل دپورتيوو مسابقه سختي خواهد بود. هميشه بعد از بازي‌هاي ملي رقابت‌هاي سختي داريم.

به گزارش فارس،اينيستا با اشاره به اظهاراتش پيش از بازي با فرانسه که گفته بود احساس کاتالان و اسپانيايي بودن دارم، افزود: حرفي که زدم سياسي نبود، بلکه احساسم را بر زبان آوردم. اين کاملا منطقي است اما آنهايي که نمي‌خواهند اين را بفهمند، هرگز نخواهند فهميد. از اينکه در فوئنتيلبيا متولد شده‌ام افتخار و احساس مي‌کنم ريشه در اينجا دارم زيرا 16 سال است که در بارسلونا هستم و هميشه احساس مي‌کردم در خانه هستم. خانواده من، همسرم و دخترم اهل اينجا هستند.

هافبک بارسا در خصوص په‌په خاطرنشان کرد: په‌په حرفي زد و من جوابش را دادم زيرا منظور مستقيم او من بودم. سپس او دوباره جواب داد، اما اين اتفاقات افتاده گرچه بهتر بود که در اين باره دوئل نمي‌کرديم و مي‌گذاشتيم به حال خودش بماند. هرگز فيلمي که مي‌گويند درباره په‌په ساخته شده را نديده‌ام. اکنون که په‌په در مرکز توجه قرار گرفته، هر کسي نظر خودش را مي‌گويد.

اينيستا ادامه داد:‌ هنوز راه زيادي در پيش داريم و هيچ تيمي را نمي‌شناسم که براي پيروزي مسابقه ندهد. رئال مادريد که قهرمان فصل گذشته لاليگا است نيز مي‌خواهد بار ديگر قهرماني را به دست آورد. بياييد خودمان را با فاصله‌اي که با رئال داريم، دست نيندازيم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 214306
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate