کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

رورا: «تصاویر تلویزیونی گویای همه چیز است».
Get Adobe Flash player
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است تساوی می توانست عادلانه ترین نتیجه ال کلاسیکو باشد. وی در مورد صحنه مشکوک بر روی آدریانو نیز تصاویر را کاملا گویا دانست.

جوردی رورا پس از شکست مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت ال کلاسیکو، با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: «می خواستیم اختلاف امتیازمان با رئال مادرید را بیشتر کنیم، اما به هر حال از نگرش بازیکنان و تلاش آنها راضی هستم. همه تا آخرین لحظه جنگیدند».
وی ادامه داد: «دیدار بسیار پیچیده ای بود. بازی در برنابئو همیشه دشوار است. بازیکنان به سختی تلاش کردند. تیم ما در این بازی فرصت های خوبی داشت».

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: «ما در لیگ مقابل رئال مادرید قرار گرفتیم و 16 امیتاز پیش بودیم. تلاش مان بر این بود که این اختلاف امتیاز را افزایش دهیم. از نگرش بازیکنان و تلاش آنها راضی هستم. فرصت های زیادی داشتیم تا با امتیاز از مادرید برگردیم. هفته کاملا سخت و دشواری را سپری کردیم و در ورزشگاهی بازی کردیم که بازی در آن همیشه دشوار بوده است. با این وجود تمام بازیکنان تا آخرین لحظه تلاش کردند. تیم زحمت زیادی کشید و فرصت های خوبی هم داشت، اما در فوتبال تنها نتیجه است که باقی می ماند».

وی ادامه داد: «چند هفته سخت را پشت سر گذراندیم و در این مدت با فاصله زمانی بسیار کم با تیم های قدرتمند بازی کردیم و فرصت اندکی برای استراحت داشتیم، اما فکر نمی کنم که تیم مشکل بدنی داشته باشد. با وجود نتیجه ای که رقم خورد، معتقدم به اندازه کافی فرصت گلزنی داشتیم که از این بازی امتیاز بگیریم».

تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم

رورا همچنین عنوان کرد: «تیم ما همیشه تلاش می کند تا نبض بازی را در اختیار بگیرد. فکر می کنم این اتفاق در بیشتر دقایق بازی شنبه هم رخ داد. نمی خواستیم در روند بازی وقفه ای به وجود بیاید، اما در دقایق اولیه بازی که مادرید خطرناک و قدرتمند نشان داد چندان مستحکم نبودیم».

رورا در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در این بازی بیشتر سعی در حفظ توپ داشت، گفت: «سبک رئال این است که از اشتباه های حریف استفاده کند. به همین دلیل مجبور بودیم که توپ را تا حدامکان از دست ندهیم».

جانشین تیتو در پایان درباره صحنه مشکوک داوری در محوطه جریمه رئال مادرید به گفتن این جمله اکتفا کرد: «تصاویر به اندازه کافی گویا و واضح هستند».

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 214327
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate