کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

رورا: انتقادات زیاد بود ولی تیم واکنش نشان داد
Get Adobe Flash player

 

ممکن بود ببازیم. دراین بازیهای حذفی همیشه باید کارها را به خوبی انجام داد و کمی هم خوش شانس بود

 

سایت گل- جوردی رورا سرمربی موقت بارسلونا که در غیاب تیتو ویلانووا هدایت تیم کاتالان را در دست دارد 3 شنبه شب شاهد برد قاطعانه تیمش مقابل میلان و صعود کاتالونیایی ها به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود.

بارسلونا دراین بازی موفق شد تا با نتیجه 0-4 مقابل روسونری به پیروزی رسد تا رورا خوشحال و خندان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شود.

جوردی رورا بعد از مسجل شدن صعود بارسا به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« انتقادات زیادی از تیم می شد ولی بازیکنان تیم واکنش خوبی داشتند.»

دراینجا می توانید متن صحبت های رورا را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

*بازی نوکمپ: بازی پرهیجانی بود. ما از یک بازی سخت در دور رفت به اینجا آمده بودیم و از بازیکنان به شدت انتقاد شده بود. آنها در بازی برگشت واکنش نشان دادند. می شد که حذف شویم ولی تعهدی که فوتبالیتست ها داشتند باعث شد تا غرور را در این تیم حس کنیم

*نیمکت نشینی پویول: این یک تصمیم تکنیکی بود. چون به کمک از جناحین نیاز داشتیم. بعد در جریان بازی کارلس به بازی رفت و به ما کمک رسانی کرد و شخصیتی که همیشه در دقایق آخر از او شاهد هستیم را به نمایش گذاشت

* بازگشت به جریان بازی: برای آنکه کار را تمام کنی، باید کارها را به خوی انجام دهی و کمی هم خوش شانس باشی. اینیستا یک سانتر خوب روی دروازه داشت، بعد یک خطای پنالتی واضح روی پدرو اتفاق افتاد و البته آنها هم یک فرصت داشتند تا کار را برای ما پیچیده کنند. در بازیهای اخیراشتباهات ما به صورت ناعادلانه جریمه شد و البته سه شنبه شب خوش شانس بودیم

*تیتو ویلانووا: او با نگرانی و هیجان زیادی بازی را دنبال کرد و الان خوشحال است . چون در لیگ قهرمانان اروپا همچنان به حضورمان ادامه می دهیم و در لالیگا هم شرایط خیلی خوبی داریم. چند روز بیشتر تا پایان دوره درمانی او باقی نمانده و امیدواریم که خیلی زود به جمع ما بازگردد.

*حریف بارسا در یک چهارم پایانی: برایم فرقی نمی کند. تمام حریفان سرسخت هستند. قرعه به نام هر تیمی که بیفتد، می بایست بازی حذفی فوق العاده ای باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 214344
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate