کافی نت دانلود نرم افزار گالری اسکریپت ایبوک فیلم موبایل گرافیک اسکریپت ورزشی

ويلانووا: نمي خواهم درمورد داوري صحبت کنم
Get Adobe Flash player

ويلانووا: نمي خواهم درمورد داوري صحبت کنم


سرمربي کنوني بارسا در صحبت هايي در حمايت از والدس به اين نکته اشاره کرد که هيچ ترديدي در کيفيت بالاي او نيست.



  بعد از برد 4-5 بارسلونا در ورزشگاه رياسور و در مصاف با دپورتيوو لاکرونيا، تيتو ويلانووا، سرمربي تيم کاتالان در کنفرانس خبري بعد از بازي شرکت کرد و پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد. تيتو از عملکرد پاراداس رومرو، داور بازي رضايت نداشت و بازي برنابئو که تيمش به خاطر اخراج آدريانو ده نفره شد را يادآوري کرد. او به علاوه از ويکتور والدس که گفته مي شد در دو گل از 4 گل تيم ميزبان مقصر بود دفاع کرد.


به گزارش گل، دراينجا صحبت هاي تيتو را مطالعه کنيد:

*تغييرات: ما ده نفره شديم و بازي در زمين دپور بود. به همين خاطر پدرو را فرستاديم تا در گوشه بازي کند و چون يک دفاع کمتر داشتيم آدريانو را هم به ميدان فرستاديم و با ورود ژاوي به ميدان، از او براي کسب مالکيت بيشتروکنترل بيشتر بر بازي استفاده کرديم. او در آنجا واقعا مي توانست به ما کمک کند. با وجودي که ده نفره بوديم، سسک همچنان رو به جلو بازي مي کرد؛ بازي خوبي بود ولي گاهي وقتها به چيزهاي ديگري نياز داريم


*روند بازي و نمايش مسي: ما بازي را کاملا تحت کنترل داشتيم. در اوايل بازي جوري بازي کرديم که مدتها بود چنين بازي اي نکرده بوديم. حتي شانس آن را داشتيم که 4-0 ببريم. بعد از آن يک پنالتي به نفع حريف اعلام شد که نمي گويم پنالتي بود يا نه..ولي خود شما اينجا حاضر هستيد. بعد از آن بازيکن ما اخراج شد. بازي مي توانست کاملا جنجالي شود. بعد از آن که هر چه بايد اتفاق مي افتاد، اتفاق افتاد، عملکرد اين بازيکنان تحسين برانگيز است. يادم نمي آيد که از زماني که من روي نيمکت مربيگري بارسا قرار گرفته ام، تيم ما اين همه مدت ده نفره بازي کرده باشد. اين اتفاق يک بار دربرنابئو رخ داد و يک بار هم شنبه شب. مسي از يک سفر چندين ساعته به اسپانيا آمده بود و در اين بازي هم خيلي دويد. 

*ويکتور والدس: والدس آنقدر در طبقه و رده بالايي قرار دارد که نمي توان در مورد کيفيت بازي اش هيچ ترديد و شکي داشت. 

*پاراداس رومرو (داور بازي): نمي خواهم درمورد داوري صحبت کنم. کساني که بازي را از طريق تلويزيون ديده باشند،صحبت هايشان را به گوش من خواهند رساند. بله من واقعا تعجب کردم که يک گل زديم و به بازيکني که روي نيمکت اين گل را جشن گرفته( سسک فابرگاس) کارت زرد نشان داده مي شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات

لینکستان

آمار و امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 214290
تعداد مطالب : 774
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد کج شدن تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

Click Here To Navigate